donderdag 21 mei 2009

Na regen....

helaba,

Hier ben ik weer. Deze nacht super goed geslapen. Zag er niet naar uit, Ik lag net in bedje toen de mevrouw onder mij begon te snurken... echt niet normaal, maar dat was nog niet het ergste. een half uur later haar man naast mij ook. Zelfs met oordopjes in kan ik niet slapen. Toe er een spaanse jongen dat zag vroeg hij of ik wilde ruilen van bed, want hij zou er geen last van hebben zei hij. heb nog gevraagd of hij zeker was, maar dat was hij. Dus ikke heel goed gelsapen en toen ik om half zeven vertrok lag hij nog steeds te ronken. Wel met zijn kussen over zijn hoofd :-)
Vandaag super dag gehad. van Pamplona to Puenta de la reina. 24 km ongeveer. het ging echt goed. De spierpijnen waren zo goed als weg dus dat was al 1 ding. Maar toen ik gisteren nog een beetje aan het lezen was in mijn gids en ze het landschap beschreven dacht ik bij mezelf. Ja kan het moeilijk tegen iemand zeggen natuurlijk haha. Dus ik dacht... Trien ge bent te veel bezig met het stapen en te weinig met het geen er rondom je gebeurt. En het is waar. Ooit ga ik de laatste 2 dagen nog eens over doen om te zien wat ik allemaal gemist heb. maar nu heb ik mezelf de belofte gemaakt dat ik ik ga genieten en genieten en nog eens genieten. Zo vergeet je de pijnekes. En al doende leert men want ik heb gelijk gekregen. het was echt prachtig vandaag!!!! Mooie natuur, mooie dorpjes...Eerst een mooie deftige klim naar boven. daar ben ik ook het kruis van Frans koks tegen gekomen Jos en Vera, moesten jullie dit lezen. en ander kan iemand het hen vertellen. Ik heb er bloemen bij gelegd en er mijn engelenstof uitgeblazen (saartje en Ellen9 dit leek me de geschikte plaats, hij is een perfecte engelbewaarder) Daarna nog even naar en en weer naar beneden natuurlijk. daar heb ik wel mijn teen een keer heel hard gestoten dus ik denk dat het een blauwe wordt. Maar ja, dan is het ook zo. Op een 7 tal kilometer van Puenta heb ik mijn tevas aangedaan en wonderbaarlijk super!! Me Liked ;-) het was alsof ik opnieuw aan het begin van de dag was. Dus dat wordt mijn plan voor de rest van de trip... beginnen met Schoenen en als ze knellen of iets anders ... TEVA. Had even bij de afdaling een beetje pijn in de knie, maar Alexandra, een duitse vrouw die nog in de nationale ploeg tegen onze eigenste An Wouters heeft gespeeld heeft ze dan afgetaped.. Het bleek een jumpersknee te zijn. Niks erg doet ook niet verschrikkelijk pijn, alleen lastig. en s avonds... Traumeel en alle zorgen zijn voorbij.
Kortom het was echt een super dag vandaag. ik heb genoten, het wandelen ging goed en zit nog perfect op schema. Nu in een heel mooie refugio, zalige douche en het weer is ook oke. het kan allemaal niet beter!! Ik ga nu proberen fotos te publiceren, maar ga mijn verslag wel al publiceren, ben bang dat ik het anders kwijtgeraak, mijn IT kennis kennende :-)
Dikke kus aan iedereen en geniet van jullie lang weekend daar!!

2 opmerkingen:

  1. hallo trien...
    blij dat alles weer goed gaat...
    het is toch wel spannend hoor zo iedere avond naar de computer om te zien wat je hebt geschreven...
    een goed idee om die sandalen te kopen... zo kunnen je voetjes ook eens een andere houding aannemen.
    het ga je goed, so long
    dikke kussen
    moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeele veeeele groetjes van bompa Franky en Patrice

    BeantwoordenVerwijderen