zaterdag 30 mei 2009

nieuwe schoenen , nieuwe moed

helaba,

Ben gisteren dus zoals ik al schreef naar de dokter geweest. Die was heel onvriendelijk, maar dat terzijde. Er was dus nog steeds een infectie op de teen. Ze heeft me meer antibiotica gegeven en ook nog een zalf. Een dag rusten was niets te veel. Dus heb ik mijn gezondheid voor laten gaan en heb ik besloten om een dag in Burgos te blijven. Deze ochten wel heel leuk natuurlijk, want ik kon uitslapen tot 7u!!!!! :-)
Gister avond heb ik geregeld dat ik hier nog een nacht kan blijven in de Albergue. Normaal mag je maar 1 nacht blijven, maar omdat ik een papier van de dokter had, was het wel mogelijk om nog een nachtje te blijven. Ik moest wel deze morgen om8u buiten en om 12u terugkomen. gek, maar wel oke. gelukkig kon ik mijn rugzak wel hier laten.
Deze morgen toen ik mijn zak aan het pakken was, kwam enseja een Canadees meisje me zeggen dat ze ook zouden blijven vandaag. Ze had heel de nacht wakker gelegen, met buikkrampen en de gebruikelijk gevolgen vandien en wandelen zou neit echt een goed idee zijn. het lastige deel is dat we iedereen moesten achterlaten, maar als het zo moet zijn zien we ze nog terug. we gaan proberen stukje voor beetje een beetje in te halen en dan lukt dat wel. Deze morgen ben ik dan na het ontbijt naar Decathlon geweest en ben nieuwe schoen gaan halen. De mijne waren een maatje te klein en daardoor heb ik nu de zwerende teen he. Wat normaal een zeer goedkope vakantie zou moeten zijn is een beetje duur geworden, maar die is het wel waard voor mij. de nieuwe schoenen zijn misschien een beetje een risico, maar zonder kanik niet verder dus... Ik heb echt terug goede moed voor morgen en alles zal wel loslopen. De zalf blijkt ook aan te slaan, want de teen zag er al een heel pak beter uit deze morgen. Ik ben echt blij dat ik morgen terug kan wandelen, kijk er echt naar uit.
Laat jullie morgen wel weten hoe het is geweest. Hoe dan ook, ik zal er geraken!!!
Dikke kus
Trien xxx

PS Alex, die fouten sorry maar is hier qwerty, ben dat niet gewoon en ik wil ook zoveel vertellen dat ik soms niet zie wat ik schrijf ;-)

4 opmerkingen:

  1. hey,

    een dagje rust kan maar goed doen!
    En morgen met de nieuwe schoenen weer op weg.
    Op zoch wel leuk zoveel nieuwe schoenen mogen kopen he;-), maar waarschijnlijk wel kostelijk... Ik hoop dat je niet te veel bleinen loopt!

    Hier gaat de hele familie Mertens bijna trouwfeesten he.
    Maar ook ik moet verstek laten gaan. Zit al enkele dagen met een keelontsteking (bij temperaturen van 25gr!!!)

    Allee toi toi toi voor morgen

    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Katrien
    Hoe dan ook ,ik zal er geraken!!!dat is de juiste spirit zou ik zeggen
    maar sinds een tijdje weet ik wat het is om met ne zere voet te stappen ,ik zou da nie lang volhouden zenne tis nu maar te hopen dat die nieuwe schoenen soelaas blijven brengen en dat die teen kan genezen zodat ge met nieuwe moed verder kunt 't zou plezant zijn da wel en ik zie uit naar het nieuws van de volgende dagen maar als het nie gaat.... voor mij zijt ge nu al geslaagd hoor Trieneke
    Groetekes Jan enJacq xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey baby,
    Wat een gedoe allemaal! Maar ik ben supertrots op u! Dat je dat allemaal zomaar doet...
    Ik hoop dat het vandaag goed gegaan is en dat je inderdaad nog wat kilometers kan inhalen. Zo zie je op je eindbestemming alle mensen van tijdens de tocht hopelijk nog eens terug!
    Veel succes,
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch typisch vrouwen om overal schoenen te willen kopen he :-) Maar zoals altijd was het precies broodnodig! Enjoy the trip!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen