woensdag 27 mei 2009

Soms gaat het al eens eenbeetje moeilijker...

Hela,

Vandaag van Santo domingo naar Belorado gestapt. Dat is ongeveer een 26 - 27 km. Maar het ging niet zo heel vlotjes. Ik denk dat ik een beetje moe ben en dus ga ik sebiet een beetje slapen. De nachten zijn hier goed, maar als er zo veel mensen bij je liggen wordt je al gauw eens wakker he. Dus deze morgen vertrokken. de teen is aan het beteren, maar de blijn tussen mijn grote teen en de tweede is nog steeds ontstoken. Het goede nieuws is dat al ik even wandel het niet zo pijn doet. Al heb ik het idee dat mijn voetjes naar botinnen vragen, of misschien naar en beetje afwisseling. Gisteren had ik niet zo veel gestretched dus dat heb ik vandaag wel gevoeld. Had heel veel last in de liesstreek en zo, maar ik heb het rustig aan gedaan. 5-7km wandelen en dan even iets drinken, iets eten een beetje rusten... Zo gaat dat ook natuurlijk. Ik heb tijd he. Vond het wel een beetje spijtig want voor de rest gaat het wandelen echt heel goed. Mijn bene blijven fris en zo. Maar ja. sebiet en beetje slaap kan wonderen doen he. Morgen is niet een zo heel makkelijke etappe, maar het is vaak klimnmen en dat doe ik graag dus, dat zal ook wel weer lukken. Zolang de teen aar geneest ben ik een blij meiske. We zitten hier vandaag in een wederom mooie albergue met dikke matrassen dus.... Ik denk dat ik vandaag gewoon een beetje een off day had, maar die moeten er ook zijn natuurlijk Morgen is een nieuwe dag en de weersvooruitzichten sijn goed. een beetje zoals vandaag. Niet te warm en zonnig. Perfect om te wandelen dus. Morgen ga ik proberen mijn bottinnen terug aan te doen . De teen is niet meer gezwollen dus, misschien een aantal kilometerkes en dan terug wisselen. Ik zit qua kilometers nog perfect waar ik moet zitten. dus ik maak me nog geen zorgen. eer zijn veel mensen die zeggen dat ik omwille van die blijn een dag moet rusten, maar ik probeer dat toch uit te stellen want dat wil zeggen dat ik de bus moet nemen. Lucje, om op jou vraag te antwoorden... ik denk dat ik nu ongeveer een dikke 250km achter de rug heb. Ik zal het staks een nakijken en dan nog even op de blog zetten. Als je het zo bekijkt, is het misschien nornmaal dat ik eens een minder dagje heb natuurlijk he :-) Satiago is een beetje verder dan 755 km. Het zal ongeveer een 806km zijn dus Nog een dikke 550 te gaan. maar het komt dichterbij en als ik moe ben of pijn heb is dat hetgene wat mij doet wandelen. En het feit dat jullie aan me denken natuurlijk he ;-)
Ale, ik ga nu een beetje slapen, maar zal daarna proberen nog een paar fotokes op de blog te zetten en uitrekenen hoeveel ik juist gedaan heb en hoeveel er nog moet volgen.
Dikke kus

trienie xxxxx

3 opmerkingen:

  1. volgens mijn gegevens: nog 539 km

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi trienemien.

    Blijf die blaar maar goed verzorgen met isobetadine dan komt dat wel voor mekaar. Ik moest je veel groetjes doen van ons els. Ze volgt je wel als ze tijd heeft tussen de voedingsbeurten in, maar heeft weinig tijd om terug te schrijven. met Marie gaat alles opperbest en natuurlijk ook met je petekindje Laura.
    Als ons vake gelijk heeft dant valt het nog beter mee dan ge denkt. benieuwd wie er gelijk heeft.
    veel groetjes en natuurlijk dikke kussen
    moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Katrientje

    Blijkbaar ben je goe bezig ,ik heb vandaag voor den eerste keer iets gelezen want ik kon nie op mijne computer maar vanaf vandaag ga ik elke dag volgen hoor!!
    Je hebt begot al bijna een derde afgelegd en e Jan vind u een héééél moedig meiske moest ik zeggen en dat ge moet volhouden , echt gemakkelijk zal da nie zijn met die blessures maar ik hoor dat ge de moed erin houdt
    alléé sloppe hé en tot één van de dagen XX Jacq en Jan

    BeantwoordenVerwijderen