vrijdag 29 mei 2009

zwerende tenen kanik missen als...

Lieve schatten,

hier ben ik weer. Gisteren was een goede dag. Vrijgoed geslapen. ben wel in het midden van de nacht van kamer veranderd, omdat er in de kamer van 14 mensen zeker wel 7 snurkers lagen. maar eens een nieuw bedje gevonden ging het perfect. Gisteren dan een 23.5km gedaan naar san juan de ortega. s Morgens geprobeerd mijn schoenen aan te doen en dat ging goed tot een 10 km verder. Mijn teen begon echt pijn te doen en op ongeveer een 11km van het einde heb ik weer mijn sandalen aangetrokken. Spijtig want met de schoen wandelen is echt wel een een leuke afwisseling.
In san jua de Ortega. (Een heel klein plaatje dat bestaat uit een paar huisjes en een klooster, waar ook de Albergue was) heb ik dan mijn een bang hartje mijn sokken uitgedaan en mijn vermoeden was juist. Het zag er niet goed uit. Ik had ook nog maar voor een 1.5 dag antibiotica. Thor een Deense jongen die voor dokter studeert zei me van toch terug naar een arts te gaan omdat het er niet goed uitzag. Dus vanmorgen opgestaan en een aantal kilometer gewandeld, maar de pijn was echt niet goed. Het viel me heel zwaar, maar heb toch een aantal kilometer de bus moeten nemen. vertel liever eerlijk wat er hier gebeurt. het is nu eenmaal zo. :-( Voor mezelf aanzie ik het een beetje als een faling en de traantjes komen weer als ik het hier neerpen, maar mijn gezondheid moet ik echt laten voorgaan. Ben nu in Burgos, een prachtige stad met een mooie albergue en ga hier sebiet terug een dokter opzoeken. Ik moet even afwachten wat die te vertellen heeft dus vanavond zal het verdikt volgen. Ik hoop dat alles een beetje meevalt,want wil morgen echt wel verder wandelen!!! Spieren gewijs gaat alles heel goed dus. Duim even mee voor mij en ik ga nu nog even een potje huilen denk ik. Dit valt me echt heel zwaar.
Dikke kus

Trientje xxx

2 opmerkingen:

  1. Lieve Katrien,
    Ik duim me te pletter!! Het moet lukken: morgen verder wandelen, want je bent bewonderswaardig goed bezig. Potje huilen kan deugd doen, dus niks me inzitten, laat de traantjes maar effe komen, dat luicht op. Morgen een nieuwe dag met nieuwe, goeie moed! Kop op, he meid!
    Big Hug
    Els X

    en dan voeg ik er ook nog een epistelke van Alex aan toe, die geraakte zelf niet op de blog :-)
    Dus hier een copy/paste:


    Misschien is het nog het beste da gij haar veel groeten van ons doet en
    vraag haar es of ze haar tekst van KIEZEN al kent (ze heeft die bij!!),
    want ze doet precies toch niks anders dan zitten en liggen en schransen
    en buizen en wat gaan memmen over haar pikkels bij apothekers (negen van
    de tien zijn dat daar knappe mannen). Zeg haar ook dat ik al es met
    Frank De Winne gebeld heb om te horen of dat hij niks kan doen van
    ginderboven om met haar in verbinding te geraken, die gasten zitten daar
    toch in een machien dat heel de wereld en het heelal kan bereiken en dat
    ik in de States een stafvergadering van Microsoft heb lam gelegd om aan
    die pipo's te vragen of dat allemaal nie wa simpelder kan dat bloggen en
    loggen en klikken en klakken, maar zeg haar ook dat ik haar geweldig
    bewonder en dat mijn voorspelling uitkomt : wat zij doet is topsport en
    doet denken aan hetgeen de koereurs in den Tour zoals meemaken, moest ge
    die hun bloggen lezen... Zeg haar ook dat ik bang ben dat haar hersenen
    wat aan het aftakelen zijn want ze schrift me dar nogal nen hop foeten
    zeg! en dat dat personage Alex mij elke keer efkes op 't verkeerde been
    zet en dat ik benieuwd ben om haar poepeke te zien waar ze zo mee begint
    te stoefen en wat die apothekers daar zoal van denken van dat poepeke,
    moest ze met de velo zijn dan zou ze trouwens voor dat poepeke bij die
    apothekers moeten langs gaan, die helpen daar graag mee met poepekes
    insmeren en dat ik het niet fair vind dat ze Santiago van de winter 55km
    verlegd hebben en ook dat ik haar zoals zij ons graag zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trieneke,
    Blijven volhouden meiske, na de spreekwoordelijke regen komt altijd zonneschijn.
    Dikke knuffel,
    Luc

    BeantwoordenVerwijderen