zaterdag 16 mei 2009

Nog 1 nachtje slapen

Ik  heb er maandenlang naar uitgekeken. Het leek altijd nog zo ver weg,  maar nu komt het wel heel dicht bij. Morgenvroeg, om 5 uur ga ik het wagen.  De ruim 750 km lange camino trotseren. Ik kijk er enorm naar uit, maar nu beginnen de zenuwen me toch een beetje parten te spelen.  Dan denk ik bij mezelf: "Mertens, waar zijt ge aan begonnen??"  Maar ja, ik sta ervoor en ik ga erdoor! Ik heb er zin in, dat zeker en alles zal wel loslopen eens ik in St-Jean-Pieds de port begin te wandelen. Ik laat regelmatig wel iets weten.  Tot snel! xxx

8 opmerkingen:

  1. Hola Katrien,

    Veel succes met je wandeltocht. We zullen je wel proberen te volgen. Smeer alvast de beentjes in...
    Veel groeten uit Argentinië en groeten aan de bekenden.

    Luc en Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je dit leest heb je misschien de eerste kilometers al in de benen. veel goeie moed en hou vol. Wij denken aan je
    moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Trien
    hopelijk viel de treinreis wat mee!!
    Dikke kus Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Katrien,
    Veel succes gewenst van de hele Dexia ploeg, een dikke merde uit het Stalteater, zet alle nieuws netjes in je CRM, dan kunnen wij perfect volgen wat er langs de camino allemaal gebeurt. Tot hoors.
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zot kieken, veel succes en geniet ervan. We volgen je! dikke knuffels Tine en Stijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trieneke,
    Maak er het beste van en weet dat er aan jou wordt gedacht in het verre België.
    Knuffel, luc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Trientje,

    Maak er een fijne tijd van en kom tot jezelf, maar denk af en toe ook even aan de achterblijvers die je missen. het ga je goed en tot binnenkort.

    dikke knuffel van 't assistentje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook de beklimming van de hoogste berg begint met de eerste stap.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen