maandag 25 mei 2009

Navarrete - Najera en toch maar even langs de dokter

hier is ze weer de Trien, ;-)

Vandaag was een kort dagje. Vanacht niet ze heel goed gslapen. een paar keer wakker geworden vnwege gesnurk en een beetje voetpijn. maar ca va. t was ook de derde dag dat ik nu op sandalen liep en dat zijn dan weer ander spiertjes dat je gebruikt en dat voel je wel. Dus deze morgen in de regen vertrokken naar najera. iets minder leuk natuurlijk met die sandalen, maar ja eens de voeten nat zijn zijn ze nat he. het goede is natuurlijk ook weer wel dat het niet veel uitmaakt want dat je geen wrijving krijgt hierdoor. Dus op weg maar weer. Moet toegeven, omwille van de regen met ietsiepietsie minder goesting ;-) maar das ook normaal he. Het heeft ook niet zo lang geregend dus... de voeten liepen in het begin precies op speldekes, maar zoals altijd na een half uurtje voelt ge dat niet meer. deze morgen keek jo naar mijn teen en zei dat ik toch terug naar de apotheker moest gaan, omdat hij erg rood begon te zien. het wandelen ging ca va, want de kramp van gisteren zat nog een beetje in mijn bil. (maar positief denken... da poepke wordt mooier en mooier he haha) maar door een beetje pijn laten we ons niet doen. Aan iets anders denken en rond je kijken is de boodschap. (En vandaag ook wel een beetje kijken hoe je loopt, want t was een beetje modderig :-)) in najera aangekomen de apotheker binnen. die mannen verdien geld aan ons niet normaal. Moeke, ben misschien wel een halve junk als ik thuiskom, maar heb het dan hopelijk toch gehaald he hihihi.
mijn intensie was om iets als dettol of zo te halen om eens goed te baden. nu ik liet mijn teentje zien aan de apotheker en Medicina was het enige wat eruit kwam. de anderen zijn verder gewandeld naar een dorpje verder, maar mijn plan was toch sowieso om vandaag hier te blijven en een beetje rust te nemen. En ik ben deze reis alleen gestart dus... It's my journey! en daarbij u forceren is voor niets goed. ik voelde me een beetje moe dus, en zit nog perfect op de planning. Alleen Alex is mee naar de dokter geweest. Ze moest haar voet ook even laten checken. Ik dus naar de dokter. de teen is toch een beetje ontstoken en de zalf die ik eerder gekregen had was niet goed. Hij vertelde mij dat ik het droog moest krijgen met isobetadine en heb pillen antibiotica meegkregen voor vier dagen. we zullen wel zien hoe het dan staat he. ik heb absoluut geen pijn aan de teen, en het wandelen op de sandalen gaat goed tot dusver dus no problemo. Altijd lachen en dan vergeet je dat je iets hebt.
Dus nu zit ik hier weer te schrijven he... Heb een doucheke genomen. het weer is een beetje kwikkelkwakkel, maar morgen geven ze blijkbaar goed. we zien wel en nemen het zoals het komt. gisteren trouwens geweldig gegeten!!!
Morgen ga ik sowieso tot santo domingo de calzado, en dan zie ik wel weer.

Dikke kus iedereen en tot gauw!!!!

3 opmerkingen:

  1. hoi trien
    goed dat je die teen goed hebt laten verzorgen.
    ge moet maar denken elke dag is een dag dichter bij mijn doel. Op het einde van deze week ben je ongeveer halfweg dus dan kan je al beginnen aftellen.
    veel groetjes en dikke kussen en hou de moed erin
    moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je pakje is aangekomen.
    iets om over na te denken: om het zweren tegen te gaan moet je eens goed vloeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey zus

    Ben net terug van een rondje Vest-lopen (ok wel in de Belgische hitte) en vind dit al geweldig afzien;-) dus petje af voor wat jij daar verzet

    En ja... qua voeten en tenen zijn we nu eenmaal genetisch belast vrees ik... :-)

    nog goed stappen
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen