woensdag 20 mei 2009

Wat een middagje rust kan doen

Hela lieve mensen. het gaat al heel wat beter. Heb deze middag 1.5 u geslapen en alles eens goed gemasserd. In het zonneke gaan wandelen en ook Teva sandalen gaan halen. Dan kan ik als de voeten pijn doen in de schoen daarop verder. Niet goedkoop, maar ik heb het ervoor over. daarjuist inkopen gaan doen en een tortilla gegeten en nu klaarmaken voor bedje. Wil er morgen vroeg uit zodat ik tijd genoeg heb om te wandelen en op tijd eens te rusten. maar natuurlijk eerst nog eens de benen soigneren he! Pieter... zou ze willen leten masseren hoor, maar ik vind geen man die dat wil doen. ;-) Dan zal ik het zelf maar doen he. Lukt wel hoor!! :-) Ale.. Nogmaals merci voor de steun en de bemoedigende woorden... Dat maakt het allemaal mee de moeite waard!

PS. Heb die zwerver terug gezien en heb hem iets gegeven als dank... Dat was mijn goede daad voor vandaag!

3 opmerkingen:

  1. hey

    leuk te horen dat je er weer wat bovenop bent.
    Weet je, het is de unieke combinatie van zo'n dagen samen met de euforie op andere dagen die zullen maken dat dit avontuur je steeds zal bij blijven!

    Rust maar zeer goed uit en morgen "back to walk"

    Btw.. ben wel onder de indruk van je nieuw slaappatroon... Eens benieuwd hoe lang dat nadien in België gaat blijven duren:-). Kunnen we misschien op een volgend familie-etentje eens voor half 12 beginnen aperitieven :-p

    Veel succes morgen,
    je zus
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Trientje
    amai, echt een avontuur daar hé! Heb echt wel superbewondering voor jou, zene! We missen je al in het kantoor! Ik kijk alvast uit naar een fotootje ;-)
    wij hier nu ook 4 dagjes niet werken, zal deugd doen
    dikke kus
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Katrien

    Vooreerst nog eens proficiat met je prestatie(en die van de hele ploeg) in"Gek op de heuvel". 't Was een mooie bijwijlen ontroerende voorstelling.
    Hopelijk alles nog OK op het moment dat je dit leest.Het is heel tof om je stukjes te lezen elke dag, net een spannend vervolgverhaal. Blijven schrijven dus hé.Ik heb heel veel respect voor wat je onderneemt en 'k weet zeker dat je 't zal halen!!
    Geniet maar met volle teugen van je avontuur, van de mooie natuur, van de contacten onderweg en van alle emoties en ervaringen...je neemt ze een leven lang mee.
    'k Wens je nog een goeie nachtrust en morgen gezond en fris weer op. goeie moed hé Trientje!

    groetjes en dikke kus,
    Peter (van de stal, geweetwel)

    BeantwoordenVerwijderen